Najlepsi w Warszawie...hmm

Nasz serwis narciarski znany jest wśród zwykłych pasjonatów białego szaleństwa jak i ceniących się zawodników.

Posiadamy w tym zakresie olbrzymie doświadczenie, połączone z pasją i ciągłym rozwojem. Nasi serwisanci to instruktorzy PZN, którzy poza szkoleniami i wiedzą praktyczną posiadają ogromne doświadczenie, rokrocznie pogłębiane  na stokach narciarskich w całej Europie.

Ostrzenie krawędzi

Do ręcznego ostrzenia nart używamy najlepszych narzędzi, a od sezonu 2012 dodatkowo stosujemy unikalną ostrzałkę: Snow Glide AF1, która używana jest przez najlepszych serwisantów Pucharu Świata (obróbka krawędzi dyskiem diamentowym).

Struktura ślizgów

Struktury ślizgów wycinamy za pomocą maszyny Winterstiger (diamentowe ostrze nanosi strukturę na kamień, następnie kamień wycina ją w – splanowanym i wyrównanym wcześniej – ślizgu).

Nie wszyscy wiedzą jak ważna dla narciarza w jego nartach jest struktura ślizgu. Mówiąc krótko – to właśnie ona sprawia, że narta nie przykleja się do śniegu, dzięki czemu jazda staje się szybsza i lżejsza.

Smarowanie ślizgów

Tak samo ważnym etapem w serwisie nart jak dbałość o strukturę ślizgów jest ich odpowiednie smarowanie (nasączanie smarem).

Swoją strukturą ślizg przypomina gąbkę, która wchłania do wnętrza roztopiony smar. Wiele osób błędnie myśli, że „jeździmy na smarze”, a my jeździmy na ślizgu, w który wtapiamy smar. Zadaniem smaru jest odpychanie cząsteczek wody od ślizgu co ułatwia jazdę na nartach.

Wiele szybkich i tanich serwisów używa do smarowania ślizgów maszyn typu „rolka ze szczotką”, które jedynie nanoszą smar na ślizg, nie zaś wtapiają go do wnętrza.

W naszym serwisie używamy do tego celu żelazka firmy Svuix i Kunzzmann, którymi smar jest wtapiany w strukturę ślizgu, a następnie jego nadmiar ściągamy za pomocą cykliny (najlepsze na świecie – handmade by Dehnel :) ) i polerujemy szczotkami Ski-Men do momentu odsłonięcia struktury ślizgu.

Do smarowania nart używamy zarówno uniwersalne smary, jak również smary o wyższej zawartości fluoru – HF (HighFluor) i LF (LowFluor).

Cennik

Smarowanie na gorąco 20 PLN
Smarowanie na gorąco (snowboard – smar uniwersalny) 30 PLN

Zdjęcie gradu + smarowanie na gorąco (smar uniwersalny) 45 PLN

Serwis podstawowy: wyrównywanie ślizgów, zalewanie ubytków, ostrzenie krawędzi, smarowanie na gorąco 75 PLN

Serwis podstawowy rozszerzony: wyrównywanie ślizgów, zalewanie ubytków, struktura, ostrzenie krawędzi, smarowanie na gorąco 95 PLN

Serwis podstawowy AF1 (ręczny): wyrównanie ślizgów, zalewanie ubytków, ostrzenie krawędzi, smarowanie na gorąco 105-115* PLN

Serwis rozszerzony AF1 (ręczny): wyrównanie ślizgów, zalewanie ubytków, struktura, ostrzenie krawędzi, smarowanie na gorąco. 115-125* PLN

Serwis rozszerzony AF1 PLUS (ręczny): wyrównanie ślizgów, zalewanie ubytków, struktura, ostrzenie krawędzi + podwieszenie od dołu, smarowanie na gorąco 135-145*PLN

Podwieszanie krawędzi AF1 (ręczny): 25 PLN

Wyrównywanie ślizgów 20 PLN

Zalewanie ubytków od 15 PLN

Zakładanie struktury 35 PLN *

Montaż wiązań / płyty 50 PLN

Wstawka (uzupełnienie braku w ślizgu cena za 1 szt.) od 50 PLN

Dopasowanie butów do nart 10 PLN
Wymiana klamry w bucie – cena do uzgodnienia

Przechowanie nart/snowboardu po terminie odbioru 5 PLN/doba*

Wyprowadzenie krawędzi na kąt dotyczy wybranych serwisów 10 PLN

SERWIS DLA DZIECI:

Serwis nart do 149 cm długości       – 20%

Serwis nart do 99 cm długości        – 30%

Serwis nart znajduję się w Warszawie na ul. Ateńska 19 (Saska Kępa)

Mapka dojazdu do naszego serwisu narciarskiego

Share Button